onsdag 8 april 2015

Massor med energi


Så var jag då ledig igen. 

Påsklov. 

Fint ord!

Jag tackar mig själv med en stor klapp på axeln för att jag kommit igång med träning. Aldrig har jag väl varit så full av energi som jag är just nu. Vaknar tidigt med så många idéer i huvudet om vad jag vill hinna med att göra under dagen. Huset är ett kreativt kaos med målarburkar, fönstertvättredskap, stortvätthögar och annat. Mitt i allt kommer jag dessutom på att det skulle sitta fint med en Silviakaka till kaffet.






Alexander är på konfaresa till Berlin och Lina är i stallet. Kanske bidrar den fortfarande lite ovana tystnaden hemma till att jag känner att jag måste hålla mig sysselsatt. Det är en omställning att bli tonårsförälder...

Receptet på Silviakakan hittade jag här.

Nu är det nog bäst att jag försöker avsluta mina påbörjade projekt så att vi får lite ordning här igen.

Vi ses!



1 kommentar:

  1. Hej Linda!

    Så härligt med all energi! Träning och vårsol brukar göra gott:)

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera